Portfel z filcu "Safari mini" :)

portfel z filcu


Ufff, wreszcie udało mi się utworzyć ten post :) Miałam serię przygód ze zdjęciami tego oto portfelika :) Raz usunęłam cały folder, więc musiałam robić sesję na nowo, aparaty odmawiały współpracy, ale coś jednak udał się zrobić :) Oddaje Waszej sprawiedliwej ocenie mój nowy uszytek :) Miał być portfelik "Safari" tylko pomniejszony, więc powstał "Safari mini" :) Tutaj znajdziecie więcej zdjęć Dużej Żyrafki - portfel z filcu "Safari"

portfel z filcu handmade

portfel z filcu handmade

portfel z filcu handmade

portfel z filcu handmade

oryginalny prezent

oryginalny prezent

Mniejszy ze względu na rozmiar ma trochę mniej kieszeni, ale dla najważnieszych elementów miejsce się znajdzie ;)

oryginalny portfel z filcu


 Czyli tak, jest kieszeń na pieniązki - największa :) Jest kieszeń na drobiazgi zamykana na zamek błyskawiczny, dwie kieszenie na karty oraz jedna kieszeń na kartę albo jakieś "przydasie" :)
oryginalny portfel z filcu

filcowy portfel

Portfel w całej swojej okazałości :)

filcowy portfel

filcowy portfel

Jest bardzo leciutki i nie zajmuje dużo miejsca w torebce :) 
filcowy portfel

Standardowo: wykonano z filcu 4 mm, środek z szarego filcu 3 mm. Żyrafka i kwiatki haftowane ręcznie.
portfel handmade
portfel z filcu handmade
Jestem bardzo ciekawa, co o nim myślicie :) I czy kolorystyka Wam się podoba?

Ściskam,
SerNik ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz