Portfel z filcu "Safari" :)



Kochani, śpieszę się z Wami podzielić swoim nowym portfelem. Pamiętacie mój pierwszy portfel z filcu z dedykacją? Do uszycia kolejnego portfelu skłoniło mnie to, że mój własny portfel odmówił współpracy i rozerwał się na strzępy. Inny człowiek by się ucieszył, bo to dobry pretekst pójść i kupić sobie nowy - lepszy, ładniejszy :) A co robi rękodzielnik? Chwyta igłę i zaczyna czarować :) No i właśnie, wyczarowałam sobie taki oto portfel z ręcznie wyszytą żyrafką :)

 Wzorek znaleziony w sieci. Zakochałam się w tej żyrafce. Jest taka skromna :)

portfel z filcu


portfel z filcu

portfel z filcu

portfel z filcu

portfel z filcu

portfel z filcu

Notes w formacie A5 (tak dla porównania) :)
portfel z filcu

portfel z filcu
Szczerze, to nigdy nie przepadałam za wielkimi portfelami. Zawsze miałam małe portfeliki, ale pojemne. Tym razem postanowiłam sobie również zrobić duży i jestem bardzo zadowolona. Tym bardziej, że od 1,5 roku prawie nie używam kopertówek, małych damskich torebeczek. Mamy z synkiem jedną wspólną dużą torbę :) Takie duże portfele jak najbardziej nadają się do dużych toreb, bo mi kiedyś nie raz udawało się zgubić swój mini portfel w dużej workowatej torbie :)
portfel z filcu

portfel z filcu

Zdjęcie/ obrazek jest chroniony sztywną folią.
portfel z filcu

portfel z filcu

portfel z filcu

A taki sobie paseczek wymyśliłam na różne drobiazgi :)

portfel z filcu

portfel z filcu

portfel z filcu

portfel z filcu


portfel z filcu

Jeżeli spodobał Ci się portfel, to możesz zamówić "identyczny" (nie jest to wykonanie fabryczne, dlatego w cudzosłowie wzięte ;) ) bądź według własnych życzeń :)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Nikcia :)

2 komentarze:

  1. Boski! Właśnie szukam zastosowania na resztki filcu i chyba znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sobie zrobiłam. Nie identyczny, ale podobny. Ale te zdjęcia mi bardzo pomogły. No mój nie jest tak śliczny jak ten "Safari". Ale cieszę się, że mi wyszedł.

    OdpowiedzUsuń