Lalka Shanti dla Małej Księżniczki


Kochani, po długiej nieobecności przedstawiam Wam swoją laleczkę - Shanti :)
Raczej nie swoją, bo była uszyta w ramach prezentu dla rocznej Księżniczki. Nowa właścicielka zaprzyjaźniła się ze swoją nową przyjaciółką i mam nadzieję, że ta przyjaźń będzie trwała długo :)

Wzór lalki znalazłam w sieci. Miały być butki na nóżkaż z filcu oraz czapeczka, ale z braku czasu (szyłam ją w ciągu jednego wieczora przed samym wyjazdem) pozostała w podkolanówkach i opasce ozdobionej białymi różami. Fioletowe włoski zrobione z mikrofibry. W środku laleczki również jest zabezpieczony dzwoneczek. Więc słodkim dźwiękiem może odpowiedzieć na wszelkie pytania :)

Buźka była nieco zmieniona, ponieważ źle wyszyłam oczka. Początkowo wyglądały oczka tak:

lalka szmaciana

Postanowiłam zrobić ciemniejsze (fiolet) oraz szersze:

lalka szmaciana dla małej dziewczynki 
Na policzkach róż musi być ;)

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

 Buźka, rączki i nóżki szyłam z tkaniny koloru kremowego, więc przepraszam na szary odcień na zdjęciach :)

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

lalka szmaciana dla małej dziewczynki

Laleczkę śmiało można targać za warkoczyki, nie wypadną :) Można ją spokojnie wielokrotnie prać. Nadaje się nie tylkodo zabawy, ale i do snu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz