Pokrowiec na tablet z sówką zdobioną cyrkoniami :)

Kochani, kilka nowości czeka na publikację :) Na szycie czas znajduję, a już z utworzeniem posta jest gorzej... Ale małymi kroczkami postaram się Wam pokazać to, co mi się uzbierało :)
Dzisiaj Wam przedstawiam pokrowiec na tablet, jaki sobie zażyczyła Pani Alicja :) Miał być grafitowy i sówka miała być fioletowa bądź bordowa. Bordowy też mi się podoba, ale pomyślałam sobie, że mam gruby filc na wewnętrzną część pokrowca koloru fioletowego i może dobrze współgrać z sówką.

Pokrowiec, standardowo, uszyty z filcu impregnowanego - 4 mm grubości. Jest zamykany na zatrzask, a ponieważ miałam piękny rzeźbiony fioletowy guziczek, to postanowiłamużyć go, jako ozdoby :)
Oto fioletowo-grafitowy pokrowiec z filcu na tablet z sówką :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz