Pokrowiec z filcu na tablet... i znowu Black Cat :)






Kochani, pisałam ostatnio o kopertówce, która również może służyć, jako etui na tablet.
I postanowiłam spróbować zrobić pokrowiec na tablet, który miałby służyć, jako pokrowiec na tablet :)
Miał być funkcjonalny i pełnić funkcję również podstawki.
Pokrowiec zrobiony i już zapoznał się ze swoją właścicielką i swoim wnętrzem - tabletem Treelogic, który należy do siostry męża :)
Jak mi wyszło - zobaczcie sami :)
Ostrzegam, że jest to moja pierwsza próba, więc krytyków proszę o wyrozumiałość ;)


Tak, tak... Pewnie Wam już przejadł się ten kotek (mi też), ale co zrobić - znowu został wybrany :) Wreszcie pojawiła się osoba, która poprosiła o pokrowiec z imieniem zamiast aplikacji :) Lubię te kotki, ale chciałabym już zrobić co innego.


etui na tablet z filcu

Gumki przyszyłam do kieszeni, w której będzie się chować tablet:

jak zrobić pokrowiec z filcu

Żeby pokrowiec pełnił funkcję podstawki, trzeba było go usztywnić. Dwie warstwy filcu po 4 mm. Dla kontrastu wzięłam różne kolory: grafitowy i zielony. Teraz zszywamy (trochę pomęczyłam się z gumką, która zamyka pokrowiec).

uszyć pokrowiec na tablet

Tak wygląda po zszyciu z wewnątrz i zewnątrz:

pokrowiec na tablet


etui na tablet jak zrobić


Tutaj pokrowiec zamienił się w podstawkę, wkładamy i oglądamy film, nie trzymając tableta w rękach :)


pokrowiec z filcu na tablet

Bez tablet w środku jest grubości notesa, z tabletem - niegrubej książki.
Kotka w całej swojej okazałości:


kupić pokrowiec na tablet

Właścicielka bardzo zadowolona, więc prezent uważam za udany :)

Niedługo o nowym, lecz podobnym pokrowcu :)

4 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł, projekt i wykonanie :)
    Z przyjemnością skorzystam z tutorialu a o efektach swojej pracy się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję! I czekam na efekt Pani pracy ;)

      Usuń
  2. Nikcia pokrowiec rewelacyjny ja również mam problemy z moim tabletem, jak chcę go gdzieś zabrać boję się że go w torebce porysuję ... ile takie cudo by u Ciebie kosztowało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Racja, lepiej chronić tego typu rzeczy, bo w damskich torebkach jest wszystko (oprócz porządku) :) Proszę się ze mną skontaktować poprzez wysłanie mail'a -> http://sernik-handmade.blogspot.com/p/blog-page_23.html ALBO Facebook'a -> https://www.facebook.com/happytime.sernik :) Odpowiem na każde pytanie ;) Pozdrawiam :)

      Usuń