Zakończenie Wyzwania Kot ART - miejsce 17 :)



Kochani, pragnę Wam podziękować, że wspieraliście mnie: głosami, myślami, słowami :) To było dla mnie bardzo ważne! Spośród 131 pracy moje kociaki zajęły 17 miejsce :) Co mnie bardzo cieszy :)
Może z czasem uda mi się wziąć udział w innych fajnych konkursach i zająć wyższe miejsce :)

Kilka słów o wyzwaniu: nie spodziewałam się po sobie, że tak szybko będę chciała wziąć udział w konkursie, tym bardziej, że
widziałam już wiele zgłoszonych prac i były piękne. Niestety większość z nich nie dostały nagród i to jest smutne, bo naprawdę zasługiwały na nagrody i wyróżnienia... Ale nie zawsze dzieje się tak, jak to my chcemy....
W każdym razie ja dziękuję Wam jeszcze raz za wsparcie i pomoc :) Jesteście NAJLEPSI :*

Będę dalej starać się robić dla Was tutoriale, tworzyć i wymyślać coś nowego :)

P.S. Wzięłam się za nowy projekt i może wkrótce Wam się pokaże :)

Teraz czas, żeby jeszcze raz kotki, bohaterowie dzisiejszego dnia, pokazały się publiczności :)


futerał z filcu

etui z filcu

pokrowiec z filcu z aplikacją

etui filcowe

pokrowiec z kotkiem

futerał z filcu ręcznie robiony

etui z filcu z kotem

Jeżeli chcesz mieć taki albo z inną aplikacją pokrowiec dla swojego telefonu, netbooka itd.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)- Gratuluję zajętego miejsca :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Często zaglądam, bo jest co podziwiać :)

      Usuń
  2. Gratuluje ! :)
    oby tak dalej ! :)
    Zapraszam do siebie :) www.mama-lenki.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę się starać ;) Śliczną masz córeczkę ;)

      Usuń