Filcowy portfel z dedykacją :)


Kochani, już jestem poza Polską, ale nie zamierzam Was opuszczać :) Może nowe miejsce mnie natchnie na nowe pomysły, kto wie? Na razie mam zaplanowane projektować nietypowe i śmieszne pokrowce na telefon (i nie tylko) oraz realizować owe projekty :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać coś, co było dla mnie prawdziwym wyzwaniem :)
Otóż dostałam zamówienie specjalne - portfel na urodziny. Miał być dla mamy, więc musiał mieć w sobie coś wyjątkowego. Długo myślałam o tym, jak to zrobić.
I pewnego dnia mnie olśniło. Przecież też już jestem MAMĄ! A co dla każdej mamy jest najważniejsze? Jej dzieci :) A jeżeli mama często jest bardzo daleko i nie ma możliwości często widywać się ze swoimi Pociechami? Trzeba było przybliżyć dzieci chociaż odrobinkę :) I to właśnie próbowałam zrobić.
A więc, przedstawiam Wam portfel dedykowany kochanej i kochającej mamie trójki wspaniałych dzieci (twarze zamaskowane, wybaczcie).

Portfel wykonany z filcu: grafitowy 4 mm - zewnętrzna część. Wewnętrzna część - szary 3 mm.

Kwiaty wykonane z filcu 1 mm - kolor czerwony. Kwiatki ozdobiłam cekinami termicznymi.

Wymiary portfelu: 20 x 10 cm. Grubość około 3 cm.










Serduszko - filc 1 mm, czerwony. Ozdobione szklanymi koralikami. Napis "Mamie" wyszywany ręcznie.





Portfel posiada: 

- 2 duże kieszenie na pieniądze/ dokumenty;
- 4 kieszonki na karty;
- 1 kieszeń na monety zamykającą się na zamek błyskawiczny.

Portfel zamykany jest na dwie napy.



Także zobacz portfel z filcu "Safari" :)

 
UWAGA! 

Dla chętnych będzie również TUTORIAL - dostępny wkrótce :)



Pozdrawiam Was, Kochani :*

1 komentarz:

  1. Super pomysł (zwłaszcza ze zdjęciami) i wykonanie! :)
    Zamierzam zacząć przygodę z filcem od mniejszych prac, a Twoje portfele (widziałam też ten z żyrafką) są świetną motywacją, aż chce sie człowiekowi ćwiczyć i uczyć wszystkiego krok po kroku, żeby zmajstrować samemu podobne cuda. ;)

    OdpowiedzUsuń