Pokrowiec na telefon -> SOWA trójwymiarowa dla Natalki :)

futerał z filcu na telefon
Witam, moi Drodzy :) Ostatnio pokazywałam Wam swój debiut w szyciu portfeli. Okazało się, że portfel z filcu prezentuje się bardzo elegancko. Jak w tytule, tym razem zaprezentuję Wam pokrowiec na telefon trójwymiarowy. Sówka tylko wygląda na taką poważną (może obrażoną, że pozbawiłam ją skrzydeł ;) ). Tak naprawdę jest milutka i mam nadzieję, że będzie starannie chronić telefon swojej właścicielki :) 
Właścicielką jest Natalka Ł. (Mummy Zone), która wygrała w konkursie tę właśnie sówkę. Może dzięki pokrowcu jej telefon nie będzie już pływać ze śledziami w talerzu i sówka przyjmie na siebie każdy cios i stanie na wysokości zadania chroniąc swoją zawartość.
A jak się okazało, jutro Natalia będzie obchodzić swoje "18" (he-he!) urodziny, więc mam nadzieję, że otrzyma w tym dniu swoją nagrodę :)

Teraz słów kilka o samym pokrowcu :) Niestety, wygląd sówki nie jest owocem mojej wyobraźni. Wzorowałam się na zdjęcie znalezione w internecie. Więc twórco tak fajnego pomysłu, wybacz, ale nie mogłam przypomnieć sobie odnośnika do oryginału. 
Pokrowiec jest zamykany na rzepę. Drobne białe koraliki pełnią funkcję źrenic sówki. Reszta, to tylko filc. Futerał - 4 mm impregnowany. Uszy i dziobek - 3 mm, nieimpregnowany. Oczy - 1 mm.

sowa z filcu

pokrowiec na telefon z filcu


pokrowiec na telefon z filcu


 Bacznie się Tobie przygląda :)

pokrowiec na telefon z filcu

Wracamy do nasze jutrzejszej Solenizantki, dzięki której powstał ten post :)

Składamy najlepsze życzenia. Pogody ducha, dobrego humoru na co dzień :) Aby w Twojej główce zawsze roiły się pomysły na siebie samą, na życie :) Kreatywny umysł nie nudzi się nigdy - czego właśnie pragniemy Ci życzyć :) STO LAT!!!




3 komentarze:

  1. Nikciu już się nie mogę doczekać mojego nielota. Mam nadzieję że właśnie jutro do mnie dotrze, żeby mój fonik nie czuł się taki goły i w porywie urodzinowych emocji nie utonął w cieczach niepożądanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak już dotrze - musi kawał drogi pokonać bez skrzydeł :D

      Usuń
  2. Sówka dotarła i podoba mi się jeszcze bardziej niż na zdjęciach. Wszystkim, którzy zastanawiają się nad wyrobami produkcji Nikci, gorąco polecam. Wykonane solidnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń