Ciuchcia ze zdjęciami - dekoracja do pokoju dziecięcego


dekoracja naścienna



Kochani, teraz jestem zajęta przeprowadzką, więc żadnych nowych projektów nie realizuję. Rada - pozbywajcie się niepotrzebnych rzeczy, bo potem będzie ciężko :)
Ponieważ nie robię nic nowego, to poszukałam rękodzieł z początków swojej pasji :) Kiedy jeszcze nie zastanawiałam się o szyciu poważnie - rysowałam i wycinałam. Jednym z efektów jest dekoracja naścienna - ciuchcia ze zdjęciami.
Bardzo chciałam, żeby nad łóżeczkiem synka było coś wyjątkowego - czego nie kupisz w sklepie. Pomyślałam o girlandzie.
Tylko jaka miałaby być? Kwiatki? Nad łóżeczkiem chłopca? Nie... Samochodziki? Nie bardzo mi odpowiadało. Więc pomyślałam o pociągu. W internecie zaczęłam szukać odpowiedniego obrazku. I znalazłam :) Wzór ściągnęłam z rosyjskiej strony - jest to "postać" bahkowa. No i zabrałam się do roboty :)

Potrzebne materiały:

  • karton (u mnie opakowanie po czajniku);
  • nożyczki i nóż do papieru;
  • klej;
  • zdjęcia;
  • farby akrylowe;
  • kreatywność ;)
  • standardowo - dobry humor :)

Zaczynamy!

Robimy szablon:
ilość kartonu zależy od planowanej ilości wagonów. U mnie lokomotywa i 4 przyczepione wagony.


girlanda dziecięca

Przerysowujemy obraz na karton:

ozdoba do pokoju dziecięcego

dekoracja do pokoju dziecięcego

Żeby nasza girlanda była 3d - zrobimy oddzielnie koła, które przykleimy potem do wagonów:

jak zrobić girlandę

Gdy wszystkie części gotowe - zaczynamy farbować (można obkleić kolorowym papierem).

jak zrobić dekorację naścienną

dekoracja do pokoju dziecięcego

Tak wyszło u mnie - muszę przyznać, że dawno nie kolorowałam :)

jak zrobić girlandę do pokoju

jak ozdobić pokój dziecięcy

Jeden z wagoników obkleiłam taśmą w paski:

jak udekorować pokój dziecięcy

Gdy farba wyschła - możemy przyklejać zdjęcia. Przymocujemy naszych pasażerów taśmą:

jak udekorować pokój dziecięcy

jak udekorować pokój dziecięcy

W tym pociągu mamy 3 wagony dwuosobowe i 1 jednoosobowy :)

jak udekorować pokój dziecięcy

Teraz przyklejamy nasze koła do wagonów:

jak zrobić girlandę ze zdjęć

jak zrobić girlandę ze zdjęć

Prawie gotowe :) Teraz
jak zrobić girlandę ze zdjęć

Teraz musimy połączyć wszystkie wagony ze sobą. Ja przeciągnęłam igłą nić, ale śmiało można przymocować każdy z elementów na taśmie.

ramki na zdjęcia prezent

Gotowe! Teraz szukamy odpowiedniego miejsca naszej girlandy (u nas nad łóżeczkiem).

pomysł na zdjęcia

pomysł na zdjęcia

Synek uwielbia się wpatrywać w twarzyczki swoich kuzynek i kuzyna :)

pomysł na zdjęcia prezent

Bardzo przyjemnie się robi coś dla najukochańszego człowieczka :)
Ostatnio wpadłam na pomysł, że można zrobić taką ciuchcię z filcu - powinno ładnie to wyglądać :)


A co Wam się udało zmajstrować dla swojej Pociechy?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz