Dekoracja do pokoju dzicięcego: Królik Robin na Księżycu :)


Dekoracja do pokoju dzicięcego



Królik Robin był już uszyty tydzień temu, ale czasu, by go pokazać Wam - nie było... Paradoks, który mnie prześladuje od bardzo dawna można wyrazić toastem z popularnej radzieckiej komedii "Kaukaska uprowadzona" - Mam potrzebę kupienia domu, ale nie mam możliwości. Mam możliwość kupienia kozy, ale nie mam potrzeby :)

No właśnie, gdy miałam mnóstwo czasu (możliwości), to nie miałam chęci na szycie, lepienie, klejenie, a teraz, gdy mam ograniczone możliwości, bo synek jest bardzo absorbujący + obowiązki (nie tylko domowe) mam wielki zapał do tworzenia, a w głowie tyle pomysłów... A więc, kontynuując toast z filmu - Wypijmy za to, by nasze możliwości spotkały się z naszymi pragnieniami! ;)

A teraz wracamy do Robina na Księżycu :)

 

Niezbędne materiały:

 

  • tkaniany 3: dla królika, uszek i muchy oraz księżyca;
  • guziczek (nie koniecznie);
  • wypełnienie (np. wata, włókno silikonowe);
  • kreatywność i dobry humor ;)
Do dzieła!

1. Robimy szablon: 

 

rysujemy części na papierze, wycinamy, przerysowujemy na tkaninę (u mnie mikrofibra). Ja przerysowuję babcinym sposobem: mydełkiem :)
Wycinamy części i przechodzimy do zszywania :)

Dekoracja do pokoju dzicięcego

 

2. Szyjemy królika:

 

ręcznie, czy na maszynie zszywamy części naszego króliczka. Uszy wkładamy do środka, tak, by dolne krawędzi wystawały - będziemy mieć pewność, że podczas szycia nam nie "uciekły" :) Zostawiamy szparę, żeby móc wypełnić tułów królika:

jak uszyć królika
 
szyjemy zajączka 

 

 3. Wypełniamy zabawkę:


Ja wypełniam włóknem silikonowym, można też watą czy kulkami.

szyjemy zajączka

czym wypełniać zabawki

 

Jak zrobić buźkę?

 

4. Wyszywamy oczka i pyszczek:

 

oczka zrobiłam zwykłą nicią czarną. Grubej nie miałam, więc zwykłą złożyłam na pół i przeciągnęłam pszez uszko igły i już miałam grubą nić :)
 
oczka u zabawki

pyszczek i brwi zrobiłam nicią fioletową:

pyszczek i brwi

Gotowe :) Teraz musimy mu ozdobić szyjkę :)

jak uszyć zabawkę

 

5. Przyszywamy łapki: 

 

Łapki można przyszyć od razu, jak i uszki. Ja chciałam oddzielnie. Więc przyszywałam krzyżykiem:

szyjemy królika

Robin nie chciał zupełnie nago Wam się pokazać, więc poprosił o muszkę, co podkreśliło jego inteligentność :) Z tej samej tkaniny, co i wewnętrzna część uszek wycinamy prostokąt, zszywamy, wywracamy, robimy paseczek:

jak zrobić muszkę

Pszyszywamy paseczek, do niego muszkę z guziczkiem i wooala :)

jak zrobić muchę dla zabawki

Zanim Robin wyleciał na Księżyc, on odbył małą podróż po Ziemi :)

zabawka handmade

królik zabawka dla malucha

zajączek jak uszyć

 

 6. Księżyc dla Robina: 

 

robiłam w nocy, więc zdjęć tego procesu niestety brak... Wycinamy, zszywamy wstawiając zawieszkę, by można było powiesić na ścianę/ szafę/ łożeczko. Wypełnimy, zszywamy szparę. Na drugim zdjęciu bardzo słabo widać zarys księżyca:

jak uszyć księżyc

Gotowe :) Robin wyleciał na Księżyc i zawis na ścianie ;) Jest mu tam bardzo wygodnie:
dekoracja na ścianę

dekoracja na ścianę do pokoju dziecięcego

dekoracja dla pokoju dzicięcego

Dla chętnych (jeżeli ktoś będzie chciał zamówić króliczka, czy inne zwierzątko na Księżycu) jest możliwość zrobienia napisu (np. imienia). Na zdjęciu jest tylko przykład (napis zrobiony w edytorze do zdjęć) :)

prezent dla dziecka





2 komentarze:

  1. super inspiracja :) gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) I dziękuję bardzo ;)

      Usuń