Dzień Ojca -> tort ozdobiony kształtem rączki kochającego dziecka :)


niespodzianka na dzień ojca
Kochani, wczoraj było bardzo ważne święto - dzień Ojca :) Dla niektórych, to dzień, jak co dzień, ale dla naszej małej rodzinki, to dzień szczególny. Ten dzień jest ważny dla każdego członka rodziny. Możemy podziękować naszym Tatusiom za to, że podarowali nam życie. Za każde ciepłe słowo, za wsparcie (nie tylko materialne ;) ), za ich obecność w naszym życiu. Ojciec jest bardzo ważny dla każdego z nas. Czujemy się bezpieczniejsi.


Dla synów są wzorcem do naśladowań, dla córek - bardzo często - wzorcem przyszłych mężów/ partnerów.

My z synkiem również chcieliśmy podziękować mojemu mężowi i tatusiowi synka za to, że jest z nami, że dba o nas. Jest kochającą i kochaną głową naszej rodzinki :) W podziękowanie zrobiliśmy torcik, ale tematem postu będzie nie sam tort, tylko pomysł na dekorację :)

Trzy biszkopty posmarowałam kremem, również krem jest po bokach.
Żeby dodać lekkości - ubiłam śmietankę z cukrem pudrem i łyżką poklepałam nią boki.
Powierzchnię tortu obsypałam wiórkami kokosowymi.
Z napoju kakaowego w proszku zrobiłam serduszko (sypałam łyżeczką), miałam obrysowaną rączkę synka na papierze, wycięłam ją i położyłam po środku serduszka. Do sitka wsypywałam kakao i ostrożnie obsypałam powierzchnię serduszka.
Ostrożnie usunęłam papierową "rączkę", żeby nie pobrudzić śladu rączki.
Gotowe! ;)


niespodzianka na dzień ojca

niespodzianka na dzień ojca


niespodzianka na dzień ojca

niespodzianka na dzień ojca

pomysł na dzień ojca

Tak udekorować tort można także na dzień Mamy, urodziny dziecka i inne okazje.

Wygląda to naprawdę słodko :) I smakuje również - słodko ;)

P.S.Chcecie zobaczyć, nad czym pracowałam ostatnio? Etui na telefon SOWA :) Poważna sowa :)

Pozdrawiam Was gorąco,
Nikcia - SerNik ;)

2 komentarze:

  1. Piękny tort... i niesamowity pomysł... Zazdroszczę Ci inwencji twórczej kochana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie ;)

    ps. sprawdź pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń