Pokrowiec na telefon - Bliżej Natury



Kochani, trochę się działo u nas, więc z nowego mam tylko ten futerał :)

Uszyty na zamówienie, a zamówienie brzmiało tak: "może kwiatki" :)

Początkowo myślałam o bardziej radosnych kolorach, ale nie miałyby takiego kontrastu i zachowanej harmonii - mam nadzieję, że przypadnie do gustu pięknej Pani A. :)


Tradycyjnie, aplikację przyszywałam ręcznie :) Żyłki na płatkach robiłam przy użyciu igły i nitki. Futerał jest zamykany na rzepę. Do zszycia użyłam ściegu ozdobnego. Zobaczcie sami :)

pokrowiec na telefon

pokrowiec na telefon

pokrowiec na telefon

pokrowiec na telefon

pokrowiec na telefon

pokrowiec na telefon

Na żywo, muszę przyznać, wygląda lepiej ;)

W planach mam uszyć portfel oraz pokrowiec na okulary przeciwsłoneczne, oby się wyrobiłam z czasem...

Co sądzicie o tych kwiatkach? 

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł - KWIATKI!!!!!!! :) Wreszcie można poczuć wiosenno-letnią atmosferę! :D

    OdpowiedzUsuń