Na puzzle piankowe pomysłów kilka :)


puzzle piankowe dla dzieci
Kochani, póki rozkminiam, jak zaprojektować podarunkowy portfel z dedykacją, to napiszę o czymś innym :) Dzisiejszy post raczej nie dotyczy rękodzieła, ale kreatywności i pomysłowości :) A także można przepisać go do działu recyklingu.
Puzzle piankowe. Są niemal w każdym domu, w której są dzieci. Służą one głównie temu, żeby dziecko malutkie miało ciepłe i mięciutkie podłoże do zabawy, a także szybszej nauki pełzania i raczkowania (synek sobie lepiej radził właśnie dzięki nim). Producenci również podrzucają pomysł, by wykorzystywać je, jako pudełka do zabawek itd. Na rynku jest mnóstwo rodzajów puzzle: obrazki, alfabet, cyferki, zwierzęta, gry itp. Także różne rozmiary.

Ja jakieś trzy miesiące temu siedziałam i myślałam, co mogłabym zrobić z tych puzzli, bo szkoda by było je schować do szafy (o ile nie przyjdzie kolejny dzidziuś na ten świat :) ), a tym bardziej wyrzucić je. I do mojej głowy wleciało pomysłów kilka, którymi właśnie z Wami pragnę się podzielić :)

Poniższe zdjęcie ściągnięłam z allegro, żeby pokazać, jakie puzzle posiadamy my. Rozmiar 30x30 cm.

 

Pomysł I - gra w klasy :)

Pamiętacie grę w klasy? Rysowano ją kredą na ziemi/ asfalcie :) Fajne były czasy! Cieszę się, że młodsze pokolenia też grają w tę grę, bo często widuję na podwórkach domów/ szkół. Ale co robić, gdy pogoda nie dopisuje? Deszcz, upał, zima? :) Można ułożyć grę z puzzli! :) U nas na tę grę jeszcze za wcześnie - kilka lat poczekać musimy ;)
Uwaga od siebie: jeżeli podłoga w mieszkaniu śliska, to lepiej w kilku miejscach przymocować do podłogi, na przykład taśmą dwustronną.


gra w klasy w domu

Pomysł II - dekorujemy ściany :)

Z tego właśnie wszystko się zaczęło :) Pomyślałam, że fajnie by było wykorzystać literki, by dodać nieco uroku ścianom :)  Wszystko zależy od Was, co pragniecie wyrazić za pomocą puzzli. Podaję kilka pomysłów:

dekoracja ścian

puzzle piankowe


Taki napis, moim zdaniem, oryginalnie by wyglądał nad łóżkiem. Niestety musiałam poeksperymentować nad stołem, ponieważ to jedyny wolny kawałek ściany :)
Mi bardziej spodobały się same puzzle bez literek w środku:


Gdy już zdjęłam napis "LOVE", wpadłam na kolejny pomysł - wypełnić puste miejsca zdjęciami. Dla przykładu zastosowałam zdjęcia z czasopism :)




Teraz odpowiedni napis w odpowiednim miejscu :) 





A tak można ozdobić ścianę nad łóżeczkiem swojej  Pociechy :)



Zbliża się ważne wydarzenie? Już można nie drukować napisów! Wystarczy je przykleić ;)







Pomysł III - podkładki na stół :)


I wreszcie ostatni pomysł, na który wpadłam w trakcie realizowania poprzednich pomysłów :) Podkładki z inicjałami na stół obiadowy :) Każdy będzie teraz miał zarezerwowane i oznaczone swoje miejsce przy stole :) 

Oczywiście do tego celu zaleca się wykorzystać nowe puzzle ;)



A więc, Drogie Kreatywne Mamy, Perfekcyjne Panie Domu, nie śpieszcie się wyrzucać lub chować do szafy nieużywane puzzle piankowe :) A jeśli nie macie, to zachęcam do zakupu ;) Koszt najzwyklejszych ok. 20 zł (jeżeli się nie mylę) - będą Wam służyć długie lata ;)

Jeżeli coś jeszcze Wam przyjdzie do Waszych kreatywnych główek, to pięknie proszę o podzielenie się swoimi pomysłami ;)

Pozdrawiam Was gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz