LIEBSTER BLOG AWARD



Jakiś tydzień temu trafiłam na pewnym blogu na tę zabawę i byłam ciekawa, jak to wszystko się odbywa :) Zatracając się mi  w tym pomogła - nominowała mnie i już wszystko wiem :) Bardzo mi miło, że dostałam to wyróżnienie :) 
Jeżeli bloggerowi podoba się pewien blog, to nominuje go właśnie tą nagrodą. Taka zabawa pomiędzy bloggerami. Uczestnictwo nie jest przymusowe. Osoba z bloga, który został wyróżniony odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która ten blog wyróżniła. Po udzieleniu odpowiedzi przekazuje "piłeczkę" dalej, nominując kolejne 11 blogów i zadając swoje 11 pytań.
Oto pytania od Zatracając się:

1. Ulubiona zabawa z dzieckiem?
Na danym etapie (synek ma 11 mies.) - piłeczka, uprawianie sportu :) i skakanie.
2. Jakie zwierzę najbardziej przypomina Ciebie?
Kot. Ma swoje humory: potrafi być bardzo przyjazny i agresywny. Potrafi się zezłościć i zdenerwować się. Jest samodzielny. Nie jest to porównanie pozytywne, niestety :)
3. Książka do której ciągle wracasz?
Pismo Święte - zaczynałam ze sto razy, ale nie mogę przeczytać od korki do korki. Jeżeli chodzi o literaturę piękną, to ok. 10 książek, które mogę czytać i czytać :)
4. Moje motto życiowe brzmi?
Naucz się myśleć pozytywnie - wszystkie problemy mijają.
5. Co Ci daje pisanie bloga?
Prowadzę blog o rękodziele, więc dzielenie się z innymi swoim doświadczeniem. Pokazywanie swoich prac. Bycie dla kogoś inspiracją i szukanie inspiracji wśród innych :) 
6. Bogaty i nieszczęśliwy czy biedny i szczęśliwy?
Coś po środku :) Nie chcę być bogatą, ale żyć w dostatku :) I żeby wiedzieć, czym jest szczęście, to od czasu do czasu powinno się zdarzyć nieszczęście...
7. Jakie imię dla chłopca, a jakie dla dziewczynki?
Dawid (realizowane), Artur (kolejne :) ) a dla dziewczynki - Ksenia :)
8. Gdzie chciałabyś spędzić najbliższe wakacje?
Mazury, Kołobrzeg.
9. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Pomadka higieniczna (innych praktycznie nie używam).
10. Co drażni Cię u innych?
Pogarda oraz wykorzystywanie innych ludzi dla celów prywatnych, zarobkowych itd.
11. Miejsce do którego lubisz wracać?
Kazachstan, Mołdawia - w obu państwach mieszkają moi i męża krewni.


To teraz przejdziemy do moich pytań:

1. Podoba Ci się Twoje imię? 
2. Czym według Ciebie jest szczęście?
3. Ulubiony utwór?
4. Najlepsza pora roku?
5. Potrafisz być osobą asertywną?
6. Bierzesz udział w akcjach charytatywnych?
7. Słodkie, kwaśne, ostre, słone? 
8. Czy ulegasz stereotypom?
9. Cofnąć się w czasie czy przeskoczyć dany etap w życiu?
10. Film, który każdy powinien obejrzeć?
11. Amerykanie. Jacy są?

Lista blogów, które nominuję:


3 komentarze:

  1. dziękuje za nominację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za bloga, którego prowadzisz, bo sporo ciekawych rzeczy się dowiedziałam ;) Dobra robota :)

      Usuń
  2. ja również dziękuję. Miło jest wiedzieć że ktoś docenia moją radosną twórczość :)))

    OdpowiedzUsuń