Kot Art Wyzwanie i kot Mądrala :)




Kochani, kochani :)

właśnie chciałam z Wami się podzielić, że podejmuję wyzwanie - Kot Art :) Trafiłam przypadkowo, o czym już Wam pisałam wcześniej. Moje zamiłowanie do tych futrzaków i pożądana porcja adrenaliny (przecież wystawię swoją pracę!) spowodowały, że postanowiłam wziąć udział, a co! :)



Obiecałam Wam wcześniej napisać o wyzwaniu, ale miałam sporo pracy :( Konkurs organizuje Addicted to crafts. Swoją pracę można złożyć do 17-go marca, a więc czasu zostało bardzo mało, a pracy bardzo dużo :) Jak i pisałam wcześniej, planuję zgłosić swoją serię pokrowców pt. Black Cat (kici-kici!) nad którą właśnie pracuję :) Tutaj możecie zobaczyć kilka gotowych pokrowców z tej serii (niestety występuje na nich ten sam kotek, ale w całej serii będą różne).
Jestem bardzo podekscytowana, że będę mogła pokazać swoich kotków innym :)

Dzisiaj już kończę swojego kota Mądralę (później zobaczycie, dlaczego mądrala) i biorę się do pracy.  Jeszcze wrzucę Wam kilka zdjęć aktualnych, na jakim etapie pracy jestem i lecę, bo obowiązki wzywają :)



zabawka kot

kot prezent

P.S. Przypominam, że Mądralę nie zgłaszam do konkursu ;)

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz