Zajączek dla nowonarodzonego maluszka :)


zabawka dla noworodka

Dzisiaj otrzymałam cudowną wiadomość - maluszek, dla którego powstał ten zajączek już jest wśród nas! Urodził się malutki chłopczyk mojej koleżanki. Mam nadzieję, że zajączek przypadnie mu do gustu :)
Maluszek był jeszcze w brzuchu mamy, gdy postanowiłam uszyć mu zajączka. Tym razem nie odpalałam maszyny do szycia. Miał być uszyty ręcznie - sam proces miał stanowić wewnętrzną modlitwę, by poród przebiegł bez komplikacji i żeby mamusia i synek byli cali i zdrowi :)

Gdy robisz coś dla kogoś, kogo jeszcze nie znasz i nawet na oczy nie


widziałeś - robić to o wiele trudniej, niż dla osoby znajomej. Nawet, jeżeli chodzi o noworodka :) A może kolor nie będzie mu się podobać? A może dźwięk dzwoneczka będzie go drażnił? A może w ogóle nie będzie lubił zajączków? Jednak mam nadzieję, że mu się spodoba ;)

Z czego zrobiony zajączek:

  • turkusowy welur (dla serduszka/ marchewki);
  • wypełnienie serduszka/ marchewki - włókno silikonowe;
  • główka zajączka - filc;
  • kokardka oraz pętelka do zawieszenia - tasiemka turkusowa;
  • dzwoneczek (może być delikatny guziczek).
zabawka dla noworodka

zajączek dla noworodka

zajączek dla noworodka

zajączek dla noworodka

ozdoba do pokoju dziecięcego

zabawka dla maluszka

jak zrobić ozdobę do pokoju dziecięcego

jak zrobić zabawkę

zabawka dla dziecka

zawieszka nad łóżeczko

prezent dla noworodka

Pozdrawiam Was, Kochani ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz